Keresés ebben a blogban

2016. október 23., vasárnap

Szeretlek Istenem!

Olvastam egy Zsoltárt, ami annyira felemelt engem:
138. Zsoltár
Hálaadás Isten hűséges szeretetéért
Dávidé. Magasztallak, URam, teljes szívemből, istenekkel szemben is csak rólad énekelek!
Leborulok szent templomodban, és magasztalom nevedet hűséges szeretetedért, mert mindennél magasztosabbá tetted nevedet és beszédedet.
Amikor kiáltottam, meghallgattál engem, bátorítottál, lelkembe erőt öntöttél.
Téged magasztal, URam, a föld minden királya, amikor meghallják szád mondásait.
Énekelni fogok az ÚR útjairól, mert nagy az ÚR dicsősége.
Bár fenséges az ÚR, meglátja a megalázottat, és messziről megismeri a fennhéjázót.
Ha szorult helyzetben vagyok is, megtartod életemet. Haragos ellenségeim ellen kinyújtod kezedet, jobbod megsegít engem.
Az ÚR javamra dönti el ügyemet. URam, örökké tart szereteted, ne hagyd el kezed alkotásait!
Bárcsak mások is is megismerhetnék Azt, Aki annyira szeret!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...