Keresés ebben a blogban

2016. október 7., péntek

My beautiful garden

 Ahogy Krisztuson keresztül nézünk magunkra, mintegy tükörbe nézve, meglátjuk bűneinket, gyengeségeinket, esendőségünket. Ez arra kell, hogy vezessen, hogy másokkal is elengedőek legyünk!

Más:
Az olvasónaplóból - Teremtés és bűnbeesés:

Isten szava a kígyó szavával szemben. Mennyire igaz Istené, és a kígyóé pedig mekkora hazugság. Ma is így van ez.
Éva még nem volt kiformálva Ádám csontjából, mikor ez a parancs elhangzott, mégis tudott róla.
Káint is elõre figyelmeztette Isten. Tulajdonképpen megegértem azt, hogy rosszul esett neki, hogy az õ ajándékára nem nézett az Úr. A féltékenység, irigység volt tehát a gyilkosság oka. Milyen jó, hogy a Lélek gyümölcsét teremve ez megszûnhet.
My beautiful garden

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...