Keresés ebben a blogban

2016. október 23., vasárnap

Szeretem!

Valahogy eszembe jutott egy pár szó Isten beszédéből:
...mert minden neveden felül felmagasztaltad a te beszédedet...
Gondoltam rákeresek.
Kiderült, hogy a 138. Zsoltárból van.
Nagyon, de nagyon felemelt engem.

...Mert amit Isten kimond, az a szó,[e]élő, erőteljes és hatékony. Isten szava élesebb, mint a legélesebb kétélű kard. Mélyen belénk hatol, egészen addig, ahol a szellem és a lélek közötti határ húzódik. Isten beszéde behatol a csontjaink találkozásáig, sőt a csontjaink belsejébe is: megítéli és szétválogatja szívünk gondolatait és szándékait.13 Senki és semmi sem rejtőzhet el Isten tekintete elől! Ő mindent tisztán és világosan lát, tekintete előtt minden és mindenki meztelen. Ő az, akinek egyszer mindannyian számot fogunk adni!... Zsid 4,12-13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...