Keresés ebben a blogban

2016. október 21., péntek

Elhajlás

 Mikor a bűn természetét tanulmányozhatom közvetlen közelről, az elszomorító. Hol bennem, hol másban, de felüti a fejét és néhanap igazán nehéz szétválasztani a bűnöst a tetteitől.
Nem adtam fel.
Tudom, hogy simán meg fog látszódni a krisztusi természet azokban, akik kitartanak, akik megismerik. Bennem és másban egyaránt.
(Itt írtam arról, hogy mit jelent jól ismerni.)
...
Próbálom lecsillapítani magam, mondván, hogy Jézus a bűnösökért jött: ,,Nem az egészségeseknek van szükségük orvosra".
Rájöttem, hogy Pál is beszélt erről a Római levélben a 3:11-12-ben:
„Nincs bűntelen ember, egy sem, nincs senki, aki megértené, nincs, aki keresné Istent. Mindannyian elfordultak Istentől, és megromlottak, nincs aki jót tenne, egy sem!”
Mikor rákerestem az elhajlás szóra, egy csomó helyet dobott ki. A teljesség igénye nélkül lásd a képen!

Egy régebbi
Ez is
Ez meg egy nem régi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...