Keresés ebben a blogban

2016. október 26., szerda

Istentől tanítottak, akiknek nagy a békessége

Jézus az ajtó...
A technika ördöge meg akart akadályozni, hogy leírjam, de nem fog!
Ma reggel 3 Igeverset olvastam, ugyanabban a témakörben:
Ján 6:45 A próféták is megírták: »Mindegyiküket maga Isten fogja tanítani
Ézs 54:13 Fiaid mindannyian az Örökkévaló tanítványai lesznek, és békességük örökre bőséges marad.
Jer 31:33-34 „...Abban az időben ilyen szövetséget kötök Izráel egész népével: törvényemet a belsejükbe helyezem, a szívükbe írom be. Akkor Istenükké leszek, ők pedig népemmé lesznek. Ezért nem kell többé senkinek sem a másikat tanítania, hogy igazán és személyesen megismerje az Örökkévalót, mert kicsinytől a nagyig mindannyian közvetlenül megismernek engem, mivel megbocsátom vétkeiket, és bűneikre többé nem is emlékezem — én, az Örökkévaló mondom ezt!”
És ez az ima fogalmazódott meg bennem:
Uram, akarom, hogy a gyermekeink - a felnövekvõ nemzedék - rájöjjön arra, hogy mennyi nehézség és csapda van ezen a földön! De azt is akarom, hogy rájöjjenek, hogy ez Veled legyõzhetõ!
Azt akarom, hogy túllássanak magukon, ismerjék fel a test gyümölcsét és kívánják meg a Te Szellemedet! Hogy a féltékenység, harag, önzés, civakodás, stb ... helyett a szeretet, öröm, békesség, stb... teremjen az életükben!
A Te nagy nevedért kérlek!
Ámen 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...