Keresés ebben a blogban

2014. február 2., vasárnap

Meg tudom csinálni!

Nem az egészségeseknek van szüksége
orvosra, hanem a betegeknek.
Máté 9:12
Képes vagyok rá!
...hangzik az erős emberek szájából.
Mi tagadás, nem is sikk gyengének lenni.

egészséges - ἰσχύω  (iszkhüó)
1) erős, ereje van, jó erőben van
2) bír vkivel, győz
3) hatalma, tekintélye van, képes vmire
4) érvényes, hatályos, jogerős, jelentős

beteg -  κακω̑ς  (kakósz)
1) rosszul, gonoszul
2) szerencsétlenül, nyomorúságosan, súlyosan
3) rosszul, helytelenül

Mindez egy olyan környezetben hangzik el Jézus szájából, amikor azt feszegetik, hogy miért kell neki a bűnösökkel lógnia?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...