Keresés ebben a blogban

2014. február 26., szerda

Régi dallam

Olyan öreg ez az ének, de nem baj az, mert a mondanivalója megkönnyíti a
szívemet. Jó volt most ezt belülről hallani!

Megváltóm hallottam hangodat

Megváltóm hallottam hangodat:
"Jöjj gyermekem és járj énvelem!"
Úr Jézus vágyom nézni orcád,
Hasonló lenni szívben Hozzád.

Ne rejtőzz el messze tőlem, Uram
És ne küldd el szolgád haragodban.
Biztos segítőm voltál nekem,
Kérlek, ne menj el, maradj mindig velem.

Megváltóm hallottam hangodat:
"Jöjj gyermekem és járj énvelem!"
Úr Jézus vágyom nézni orcád,
Hasonló lenni szívben Hozzád.

Halld meg Uram kiáltásomat,
Kegyelmezz nekem, jöjj mikor hívlak.
Drága jelenléted boldogít.
Szelíd szavadra a szívem kinyílt.

Megváltóm hallottam hangodat:
"Jöjj gyermekem és járj énvelem!"
Úr Jézus vágyom nézni orcád,
Hasonló lenni szívben Hozzád.

Taníts meg engem a Te utadra,
És ne hagyj letérni arról soha.
Légy erős szívem, várd az Urat,
Az utadon mindig Ő igazgat.

Megváltóm hallottam hangodat:
"Jöjj gyermekem és járj énvelem!"
Úr Jézus vágyom nézni orcád,
Hasonló lenni szívben Hozzád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...