Keresés ebben a blogban

2014. február 27., csütörtök

Szívszaggatás

Csapó 632-es ...vagy ki tudja mennyi.
Kb. ennyiedszer térek már vissza gondolatban arra, hogy ,,Mit gondol Isten a betegségről, halálról".
Tegnap megkért valaki, aki egy barátját látja rákban szenvedni, hogy kérdezzem már meg mit akar tőle Isten?
De valahogy mindig ugyanazt mondja nekem:
...mert könyörülő és irgalmas ő; késedelmes a haragra és nagy kegyelmű, és bánkódik a gonosz miatt. (Jóel 2,13)
Ez engem megnyugtat, mivel tudom, hogy nem változik. Az, hogy azt mondja szomorú és bánkódik a gonosz miatt, az pont azt jelenti, hogy gyűlöli a rákot, ami válogatás nélkül pusztítja az Ő teremtményeit.


Kötelek
Hogy adhatnám át?
Isaura 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...