Keresés ebben a blogban

2014. február 7., péntek

Következmények


Sokadszor teszem fel a kérdést Istennek bizonyos dologgal kapcsolatban, hogy miért engedi, illetve nem engedi meg.
Ő pedig nem először válaszolja azt, hogy:
"Nem én rovom rád büntetésként, hanem megtörténik, úgy mint egy következmény."
A botránkozással kapcsolatban is feltettem neki ezt a kérdést.
Gyülitáborban olvastam Timi  Bibliájában, (ez akadt a kezembe reggeli kávézás közben, bocs Timi...!) hogy „Ne botránkozz!” – barátnőm írta bele gyöngy betűkkel, a ,,jaj a botránkozónak...” kezdetű ige mellé. Akkor én azt kérdeztem Istentől, hogy – Hogy lehetsz ilyen kemény? Miért büntetsz érte?
Ő pedig ezt válaszolta:
"Azért szóltam, hogy figyelmeztesselek, nem azért, mert megbüntetlek érte."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...