Keresés ebben a blogban

2014. január 31., péntek

Jó kérés

Kevés az ismeretem Istenről ahhoz, hogy pontosan tudjam mit akar tőlem.
Mert én a jó kéréseket akarom kérni!
Most mit csináljak ha ezt érzem?
Itt állok ebben a mai világban, ahol annyi mindent feltételeznek Róla. Mindenki pontosan tudja mit vár el azzal kapcsolatban, hogy
  • hogy neveld a porontyot,
  • mit engedhetsz meg neki és magadnak.
Tehát a jó kérés: Isten akarata. De ehhez kevéske az ismeretünk. Csak a Szent Szellem adhatja ezt meg. Ha viszont Isten szerint kérünk valamit, akkor így menekül meg a lelkünk a különböző emberi elvárások - néha a saját elvárásunk - csapdájából:

Mikeás 6: 6-8 Milyen áldozattal menjek az Örökkévaló elé, hogy meghajolva tiszteljem a Menny Istenét? Hozzam a legszebb borjakat égőáldozatul? Gyönyörködik-e az Örökkévaló a sok ezer áldozati kosban? Vagy kedvét leli az olajpatakokban? Talán elsőszülött fiamat áldozzam föl váltságul bűnömért? Gyermekemet ajánljam föl vétkeimért? Nem! Hiszen megmondta neked, ember, mit tekint az Örökkévaló jónak, megmutatta, mit kíván tőled: hogy igazságosan cselekedj, őrizd meg a hűséges szeretetet, és alázatosan élj Istened előtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...