Keresés ebben a blogban

2011. június 23., csütörtök

Repülés

 Nem tudok elszakadni a témától, és örülök, hogy szeret. Annak ellenére, amilyen vagyok. Sokszor a gyermeknevelésben felmerülő problémáim közepette eszembe jut: én milyen csemete vagyok? Megérdemelném, hogy agyonüssön, de nem teszi.
Hatvanhatodszor is szelíden szól, azt mondja: látod? Elhibáztad, de kezdd újra!

Ézs 40:11  Mint pásztor, nyáját úgy legelteti, karjára gyűjti a bárányokat és ölében hordozza, a szoptatósokat szelíden vezeti.

Ézs 40:30  Elfáradnak az ifjak és meglankadnak, megtántorodnak a legkülönbek is;
Ézs 40:31  De akik az Úrban bíznak, erejök megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...