Keresés ebben a blogban

2011. június 27., hétfő

Nehezet kértél, de ide a lavórt!

 János 13:12-17 Miután megmosta a lábukat, és felvette a felsőruháját, ismét letelepedett, és ezt mondta nekik: "Értitek, hogy mit tettem veletek? Ti így hívtok engem: Mester, és Uram, és jól mondjátok, mert az vagyok. Ha tehát megmostam a ti lábatokat, én, az Úr és a Mester, nektek is meg kell mosnotok egymás lábát. Mert példát adtam nektek, hogy amint én tettem veletek, ti is úgy tegyetek.  Bizony, bizony, mondom néktek: a szolga nem nagyobb az uránál, sem a küldött nem nagyobb annál, aki elküldte.  Ha tudjátok ezeket, boldogok lesztek, ha így cselekesztek.
Bizony, bizony:  ἀμήν  (amén)
1) ámen, úgy van, úgy legyen, biztosan
2) bizonyosság

Etimológia:  héber eredetű ’ámén; a szilárdságot, stabilitást, mgbízhatóságot, hitelt érdemlést, ráépíthetőséget fejezi ki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...