Keresés ebben a blogban

2020. november 15., vasárnap

Mocskos víz


Pár napja álmomban olyan vízben úsztam valakivel (nem ismertem fel, hogy ki volt), amiben ürülékek úszkálnak, emberi ürülékek.

Elég gusztustalan.

Nem szoktam álomfejtéssel foglalkozni, több okból sem. Ugyanakkor eszembe jutott egy régi történet, mikor valaki elmondta, hogy koszos vízben fürdeni veszekedést jelez. 

Mit ad Ördög, bejött. 3 konkrét támadás ért az elmúlt napokban, közeli barátoktól.

Még idejében kellett volna ellene-mondani, mert hatalmas vihart kavart. Pár napra elszomorodtam, mi tagadás, még mindig nem vagyok jól. 

Nagyon nehéz ilyenkor tudatosítani, hogy nem test és vér ellen van harcunk, hanem Sátán és csatlósai ellen.

Ha valaki szeretne előbb észbekapni, mint én, itt van egy jó tanítás erről.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...