Keresés ebben a blogban

2020. november 16., hétfő

Eltörölte, vagy betöltötte?


Milliomegyedszerre is gondolkodok ezen:

Jézus, annyiszor nyilatkozott arról, hogy az Atya akaratát teszi. Nem eltörölni jött a prófétákat, vagy a törvényt, hanem betöltötte.

Máté 5:17-18 Ne gondoljátok, hogy jöttem a törvénynek vagy a prófétáknak eltörlésére. Nem jöttem, hogy eltöröljem, hanem inkább, hogy betöltsem. Mert bizony mondom nektek, míg az ég és a föld elmúlik, a törvényből egy jóta vagy egyetlen pontocska el nem múlik, amíg minden be nem teljesedik.

Ugyanakkor a zsidók hoz írt levelében azt írja:

Zsid 8:13 Mikor újról beszél, óvá tette az elsőt; ami pedig megavul és megvénhedik, közel van az enyészethez.

Igaz, hogy ezt a szövetségről mondja.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...