Keresés ebben a blogban

2020. november 13., péntek

Felkészülés


Egy közismert lelkigondozó / mentálhigiénés szakember előadását hallgattam. 

Arról beszélt, hogy mikor egy-egy ilyen előadást tart, (szigorúan idézőjelben!!!) "módosult tudatállapotba" kerül.  

Mondott ezzel kapcsolatban Hofi Gézáról egy anekdotát:

Hofi éppen tankol, mikor felismeri a benzinkutas.

Mondja a kutas: Művészúr, mondjon egy viccet!

Hofi: Miért mondjak viccet? Maga otthon tankol?

😀😘🤦

Ez vicces volt. 

Mindenesetre jó lenne bírni azt a tudást, hogy előadjak! Nagyon nem mindegy az, hogy valaki milyen hangon beszél, milyen gesztusokat használ. 

Utánanézek, hogy ez hol tanulható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...