Keresés ebben a blogban

2020. november 24., kedd

Háborgásom

 




Próbáltam megfejteni, hogy mi zajlik bennem egy bizonyos vitás ügy kapcsán. Vagyunk így ezzel páran, mikor zűrös szituációban találjuk magunkat.

Normális dolog, hogy keresztény emberként nem akarjuk úgy kezelni a problémákat, ahogy mások, akik nem ismerik Jézust.

Alap, hogy nem döngöljük a másikat a földbe, ugyanakkor nem mehetek el dolgok mellett, és nem nyomhatom le magamban büntetlenül Isten Szentlelkét. Próbáltam így, próbáltam úgy, de továbbra is háborgott a lelkem. Két hete küzdök.

Ma a Kolossé 1 valahogy választ adott a küzdelmeire, persze hol vagyok én Pál apostolhoz...

Őt hirdetjük, mikor minden embert intünk, minden embert mindenféle bölcsességgel tanítunk, hogy majd a Krisztusban minden embert bevégezetten állíthassunk elő. Evégett fáradok és küzdök az ő bennem ható hatalmas munkájának eredményeképpen.

PÁL LEVELE A KOLOSSZÉIAKHOZ 1:28‭-‬29 CSIA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...