Keresés ebben a blogban

2020. február 7., péntek

Talán nagyképűség...

Talán nagyképűség versnek nevezni, de úgy éreztem...

<3 Ekkor előállt egy törvénytudó, hogy megkísértse őt, és ezt kérdezte: „Mester, mit tegyek, hogy elnyerjem az örök életet?” Ő pedig ezt mondta neki: „Mi van megírva a törvényben? Hogyan olvasod?” Ő pedig így válaszolt: „Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes erődből és teljes elmédből, és felebarátodat, mint magadat.”  Jézus ezt mondta neki: „Helyesen feleltél: tedd ezt, és élni fogsz.”  Ő viszont igazolni akarta magát, és megkérdezte Jézustól: „De ki a felebarátom?”
Lukács 10:25‭-‬29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...