Keresés ebben a blogban

2020. február 5., szerda

Szeretem Istent

 Szeretem Istent, szeretem a felebarátaimat. A felebarát (hogy egy klasszikust idézzek: önzetlenül adja bele farát...), tehát a felebarátaim a hozzám közelálló személyek.
Nagyon értékes emberek. Jézus a vérét adta értü(n)k. Nekem is ezt kell tennem. Indokolatlanul is.
És íme egy törvénytudó felkele, kísértvén őt, és mondván: Mester, mit cselekedjem, hogy az örök életet vehessem? Ő pedig monda annak: A törvényben mi van megírva? mint olvasod? Az pedig felelvén, monda: Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből és teljes lelkedből és minden erődből és teljes elmédből; és a te felebarátodat, mint magadat. Luk 10:25-27
Pár szóban, - s mert mivel megihletett - versbe foglaltam:

Kibúvót ne keress,
Csak szeress, mert Jézus 
Életét adta! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...