Keresés ebben a blogban

2020. február 9., vasárnap

7 szokás 1 sikeres évért

A YouVersionban találtam ezt a kis szösszenést alighanem Eric Célériertől, és tetszett. 7 szokást kínál, melyek felvétele után csak jó év következhet.
A legelső szokás, amit fell kell vegyünk, az ez lehetne: „Szem előtt tartani...!” (Habakuk 2,2): „Az Úr szólt hozzám és ezt mondta: Írd le a jövendölést, vésd táblára, hogy könnyen lehessen olvasni.”
„Istennek szentelni napom első tíz percét”.
Ez a harmadik szokás: „Minden nap imádkozni”.
A negyedik szokás tehát: „Isten Igéjének mindennapi olvasása”
Az ötödik szokás tehát: „Megköszönni Istennek mindennapi ajándékait.”
Hallgasd Isten hangját! (hatodik szokás)
Folytasd erőfeszítéseid, amíg meglátod majd gyümölcsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...