Keresés ebben a blogban

2020. február 3., hétfő

Életet adó barátság

Jézus a barátunk, ezt sokszor elmondja, de vajon van-e ennek valami feltétele?
Igen. Azt mondja:
Ján 15:14 Ti az én barátaim vagytok, ha azokat cselekszitek, amiket én parancsolok nektek.
Rendben, de én mennyire szabhatok feltételeket, vagy határokat a barátaimnak?
...
A címben azt írtam, hogy életet adó barátság. Ezt kétféleképpen is lehet értelmezni, (Isten áldja a magyar nyelvet!) az egyik, hogy Ő odaadja / kiszolgáltatja / leteszi az életet, a másik, hogy ezzel egyidejűleg életet ad nekünk...
Isten áldja Jézust!
Mi is áldjuk Jézust!
Halleluja, dicsérjük Istent!
:)
Mint az énekben:
Jézus, Te vagy az életemben csak.
Igaz barát, ki el nem hagy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...