Keresés ebben a blogban

2018. április 5., csütörtök

Mára

 Nem mindig vagyok képes engedni, hogy Isten babráljon a szívemmel, de pár napja mégis hagyom, hogy azt tegye vele amit csak akar.
Hogy mi akadálya lehet bennem az Ő tisztító munkájának?
  • Csüggedés,
  • Reménytelenség
  • Megkövültség,
  • Harag, engesztelhetetlenség, (persze, hogy nekem van igazam!)
  • Büszkeség.
 Sok szóra csodálkoztam rá, pl, hogy SEGÍTŐTÁRS. Hogy ez volt az alapvető elképzelés már a teremtéskor. Isten sokféle lényt felsorakoztatott, de egyik sem volt megfelelő, aztán elaltatta Ádámot, hogy kivegyen belőle valamit, ami aztán a segítőtársaként funkcionáljon tovább.
Ez a kifejezés visszaköszönt a Pédabeszédek könyvében is a 31, 11-12-ben:  Férje teljesen megbízik benne, semmiben nem lát hiányt, mert felesége mindig erősíti, bátorítja, soha nem fordul ellene.
Aztán ugye amit Jézus is megemlít, hogy a kettőből egy lesz házasságkötéskor, és végül a képen lévő ige is. Lásd:
Egyenlőre ennyit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...