Keresés ebben a blogban

2018. április 25., szerda

Kérj, de ne keveset!

Köszi Zsozsó a vasárnapit, talált, süllyedt. Vagyis inkább emelkedett. Már a hangulatom.
Lol
Miért a cím? Mert van a Bibliában egy történet, (erről is szólt a fent említett), mikor szegénység idején annyi olajat fakasztott Elizeus, hogy nem győzték töltögetni. Ehhez kellettek az edények, amiből a tulajnak kérnie kellett, de nem keveset. A linken olvasható.
Szóval:
Többször is visszautasítottam már a középkorú jelzőt, mer` hol van még a hatvanadik év!
Példabeszédek 3.
Fiam, ne felejtsd el, amire tanítalak,
vésd szívedbe parancsaimat,
2 mert megszaporítják napjaidat és életed éveit,
jólétet és békességet hoznak neked!
3 A szeretetet és hűséget soha el ne hagyd,
kösd magadra, mint nyakláncot,
vésd a szívedbe őket!
4 Akkor Isten és az emberek
egyaránt szeretni fognak, és megbecsülnek.
Nna kérem, mikor is leszek középkorú?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...