Keresés ebben a blogban

2018. április 3., kedd

Imádkozó feleségek

  Mennyire szokatlan mai napság, hogy egy feleség bármit is tehetne a férjéért azon kívül, hogy igyekszik boldoggá tenni, jókat főzni neki, barátságos-, tiszta otthont biztosítani számára, jókat szexelni vele, stb. (Legalábbis mostanság barátnőim életében mintha azt látnám, hogy arra vágynak, hogy a férjeik körülugrálják őket. Természetesen nincs kifogásom az ellen, hogy egy férfi gyengéd legyen a feleségével, sőt...!)
Ezek mind jó dolgok, de imádkozni azért, hogy az Atya segítse őt a mindennapokban, ez sokkal több az előzőeknél.
Nem mondom, hogy az elsőket mindig maradéktalanul betöltöttem, bőven hagytam a kegyelemnek kipótolnivalót, de most ismét végig fogom imádkozni néhány barátommal a könyvet, amit Stormie Omartian írt a témában.
Istenem, segíts meg minket ebben, hiszen segítőtársnak adtál bennünket a férjeink mellé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...