Keresés ebben a blogban

2017. november 2., csütörtök

Újabb Név

...persze lehet, hogy csak nekem új, az újszülöttnek.
Megismerni Istenünket és az Ő beszédét a Bibliát nem egyszerű. Újabb és újabb oldaláról mutatkozik be, és én ezért is annyira szeretem...! Izgalmas feladat.
Akkora ez a könyv, sok-sok fejezettel, mégis, előfordul, hogy valamiképpen 2X is ugyanoda lyukadok ki. Na ekkor meg szoktam lepődni.
Ilyen volt most is, - egyik nap a 2Mózes 34, 14, a suliban, másnap pedig a 16. vers ugyanabban a fejezetben, akkor Molok sátrának a hordozásán keresztül jutottam ide.
Akkor nincs más hátra, mint előre, kicsit itt kutatok, meglátjuk mi lesz belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...