Keresés ebben a blogban

2017. november 20., hétfő

Gyógyulás

 Néhány észrevétlen gyógyulás is történik Jézusnál, amit csak akkor fedezünk fel, ha meglátjuk, hogy betegek voltunk, vagy amikor másban észleljük, hogy a betegség még mindig jelen van.
Tegnap ez történt velem és amiből kigyógyultam, az alkoholizmus megítélésével kapcsolatos.
Régebben szinte ki se mertem mondani, annyira szégyelltem, hogy valamelyik rokonom alkoholbeteg.
Ez elmúlt. Számomra ez nem szitokszó, nem szégyenletes dolog, csak egy betegség, amiről nem annyira tehet az illető. A szégyent viszont felfedeztem valakiben, akiben annyira rögzült a takargatás, hogy már rutinos volt benne. Nem mondta ki, kerülte a szituációkat, és most láttam meg, hogy én azért merek nyíltan beszélni erről, mert bennem már nincs ez a bujkálási kényszer. ...És ennek nagyon örülök.
Hol vannak a kötelek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...