Keresés ebben a blogban

2017. november 1., szerda

Háborgatóink

Római levél 8,13
Jézus mondja, hogy imádkozzunk a háborgatóinkért. A háborgatók, akik kik is? Ja, már emlékszem.

  • Azok, akiktől a hideg ráz. 
  • Akikkel nem akarok találkozni, 
  • akikért nem akarok imádkozni, 
  • akiket nem akarok megáldani ...alaptermészetem szerint.
Nem így Jézus.
Rákerestem a magyar szóra a Károli fordítású Bibliában, ezeket dobta ki:
Máté 5:11  Boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem.
Máté 5:44  Én pedig azt mondom néktek: Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, akik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, akik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, akik háborgatnak és kergetnek titeket.
Lukács 6:28  Áldjátok azokat, akik titeket átkoznak, és imádkozzatok azokért, akik titeket háborgatnak.
Görögben: ἐπηρεάζω  (epéreadzó) - fenyeget; árt; sérteget, gyaláz, rágalmaz
Vagy a Máté 5, 11-ben: διώκω  (diókó) 1) üldöz, zaklat, követ; 2) megfigyel, leír, beépül; 3) bíróság előtt vádol...
...Még egy bónusz, de ez az Ószövetségi. (Azért jó kis ígéret...Nnna, de hallgass óember!)
Ézsaiás 41:12  Keresed őket és meg nem találod a veled versengőket; megsemmisülnek teljesen, akik téged háborgatnak. 
.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...