Keresés ebben a blogban

2017. november 5., vasárnap

Ő fél a haláltól...

 Rátaláltam egy über-cuki youtouberre és annyira megfogott...
Igen, ő Attis a Tanulom Magam csatornáról.
Nézem, nézem és annyira megfog az őszintesége, a mélysége, a tudása. Lenyűgöző fiatalember.
Az egyik videójának a címe: Félek a haláltól. És Te?
Azt mondja nem hisz Istenben, pedig szeretne, hogy ne kelljen félnie.
Nekem speciel a gazdag ifjút juttatta eszembe. Azt, aki odament Jézushoz és Ő kedvesnek találta, de volt egy hiányossága.
Annyi, de annyi érvet tudnék felhozni neki, de mindhiába. Valószínűleg mindet hallotta.
Egy régebbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...