Keresés ebben a blogban

2012. november 13., kedd

Nem először...


 Nem először akad bele a lábam ebbe a cuccba, és talán most jött el az idő, hogy összegezzem.
Az interneten sok olyan igehirdetést hallgatok meg, illetve olvasok tanításokat, amik különböző más és más felekezetektől erednek.
Az egyikben azt hallom, hogy a Baptisták hűűha, a másikban azt, hogy a Szabadkeresztyének bezzeg...., a harmadikban azt, hogy mi Pünkösdiek vagyunk ez és ez különböztet meg bennünket a többitől, a negyedikben azt, hogy a Hit gyülisek ,,A" kiemelkedő kaszt.
Mindent egybevetve dühít ez.
Nem tagadom, hogy előnyben részesítem a felvállaltan Szent Szellem pártiakat.
De az a része igenis dühít, hogy keresztény vezetők, prédikátorok kimondottan élezik az ellentétet ezen a területen.
Nem kell messzire mennem ahhoz, csak elég körülnéznem a saját gyülekezetemben, hogy lássam hányféle barikája kószál Istennek egy adott területen.
Derek Prince, az Egyház című tanítását hallgattam többször, és azt kérdezte nagyon hangsúlyosan:
,,Ha ma Jézus levelet küldene az mondjuk a magyarországi gyülekezetnek, KI KAPNÁ MEG?"
Nagyon kiborított ez engem régen is, és akkor belekapaszkodtam Isten Igéjébe, a sok közül is egy nagyon hangsúlyosba:
1Kor 12:3  Azért tudtotokra adom néktek, hogy senki, aki Istennek Lelke által szól, nem mondja Jézust átkozottnak; és senki sem mondhatja Úrnak Jézust, hanem csak a Szent Szellem által.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...