Keresés ebben a blogban

2012. november 14., szerda

Isten hangja

Milyen ritka alkalom, mégis milyen fajsúlyos az a néhány szó, amit Isten személyesen nekünk mond.
Ha belegondolok a National Geographic, meg a többi ilyen csatorna órákig szokta mutogatni az ehhez hasonló csodákat. Maga a hatalmas Isten arra méltat egy embert, hogy hallható hangon szóljon...
Nem nagy dolog ez?
De igen. Ez hatalmas dolog. Nem is kell csodálkozni azon, hogy állandóan keressük Őt, hiszen a mennyországba pillant be az az ember, aki ilyen közelről hallja Őt. 
Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy honnan tudom, hogy Isten szólt hozzám és valóban a hang Tőle jött, mit tudnék válaszolni neki? - Merült fel bennem a kérdés.

Erről jutott eszembe, amit Jézus mondott a János 10-ben:

Ján 10:3-14 Ennek az ajtónálló ajtót nyit; és a juhok hallgatnak annak szavára; és a maga juhait nevökön szólítja, és kivezeti őket. És mikor kiereszti az ő juhait, előttök megy; és a juhok követik őt, mert ismerik az ő hangját. Idegent pedig nem követnek, hanem elfutnak attól: mert nem ismerik az idegenek hangját. Ezt a példázatot mondá nékik Jézus; de ők nem értették, mi az, amit szól vala nékik. Újra monda azért nékik Jézus: Bizony, bizony mondom néktek, hogy én vagyok a juhoknak ajtaja. Mindazok, akik előttem jöttek, tolvajok és rablók: de nem hallgattak rájok a juhok. Én vagyok az ajtó: ha valaki én rajtam megy be, megtartatik és bejár és kijár majd, és legelőt talál. A tolvaj nem egyébért jő, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson; én azért jöttem, hogy életök legyen, és bővölködjenek. Én vagyok a jó pásztor: a jó pásztor életét adja a juhokért. A béres pedig és aki nem pásztor, akinek a juhok nem tulajdonai, látja a farkast jőni, és elhagyja a juhokat, és elfut: és a farkas elragadozza azokat, és elszéleszti a juhokat. A béres pedig azért fut el, mert béres, és nincs gondja a juhokra.
Én vagyok a jó pásztor; és ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim,

MEGLÁTNI JÉZUST

Szerző: R. Cull & D. Peacock, Magyar szöveg: Bágyi Péter  E       F#m7   B            E
Meglátni Jézust, és hallani hangját
C#m             A

Most ez minden vágyam
B                E

Hogy halljam és lássam
G#m7       F#m7  B              E

Csodálni fényét, szent isteni lényét
C#m         F#m7

Mert imádni méltó
B          A/E E

Ő Úr és Megváltó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...