Keresés ebben a blogban

2011. február 14., hétfő

Kinek csípem a szemét?


 Na nem mindig  minden fenékig tejföl. Van olyan, mikor az egész napom annyira szerencsétlenül bénázósan telik, egyik megoldatlan feladat a másik után, és semmit sem találok, különben is egy csomó fontos dolgot elfelejtek.  És csak gondolkodom, gondolkodom, hogy mit rontottam el? Beszóltam Istennek, vagy okoskodtam, netán szeretetlen voltam, vagy nagyképű? Kinek csípem a szemét? Ilyenkor talán legkönnyebb hamar lefeküdni, aludni. Holnap nekifutok újra a tennivalóhalmaznak, hajrá.
Remélem holnap kevesebb nehézség vár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...