Keresés ebben a blogban

2011. február 6., vasárnap

Jézus Krisztus megtalált

Ez egy olyan könyv, amiben egyszerű üzenetek vannak gyermekeknek - adta át a szomszéd néni.
Még hogy gyerekeknek?  Még hogy egyszerű! Én meg fellapoztam felnőtt fejjel, és csak azt láttam, hogy sok kérdés volt benne, amire a választ csak úgy tudtam volna megadni, ha Biblia olvasó ember lettem volna. De nem voltam, ezért lehetetlennek tűnt válaszolni. Még azt sem tudtam, hogy minek az ünnepe van húsvétkor, meg karácsonykor.
Jól feladta a leckét.
Hányszor visszaemlékszem mit gondoltam magamban:
- Hát ilyen nagyon okosak a keresztény gyerekek? Én ezeket soha nem tudnám megtanulni....

Az azóta eltelt néhány év alatt azért már tudom a válaszokat, és örülök. Nem az ismeret miatt, hanem az időközben megnyert hitem miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...