Keresés ebben a blogban

2011. február 13., vasárnap

Hőségben is bőségben

 János evangéliuma 10,10
A tolvaj azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson. De én azért jöttem, hogy az embereknek életük legyen, és bőségben éljenek.  
 bőség: περισσός  (perisszosz)
1) rendkívüli, különleges, szokatlan; túlzott
2) fennmaradó, fölösleges, a kelleténél több
3) fölösleges, haszontalan
A naponta átélt bőség foglalkoztatott, az, hogy mennyi sokat kaptam. Az is, hogy vajon mikor lesz ez mások számára idegesítő, avagy hányféle módon fogják hívők és hitetlenek kétségbe vonni ha elmondom, ugyanis én magam is csodálkozom, mert mindez annyira ingyen van, hogy semmit nem teszek érte, csak hiszek, kérek, elfogadom és végül hálás vagyok. Nem csak anyagi dolgokban, hanem mindenben tapasztalom Isten gondoskodását. Élem mindazt, amit megígért.
 - Felsóhajtok, hogy az orvos, akihez készülök legyen kedves és jó szakember és megkapom.
 - Imádkozom valakiért, és meggyógyul.
 - Segítséget kérek engem aggasztó dolgokban, és megkapom
Miért mire számítsak, ha egyszer megígérte?
Azt mondja azokról, akik hisznek: 
Márk 16,17-18 Ezek a jelek kísérik azokat, akik hisznek: Gonosz szellemeket űznek ki a nevemben. Új nyelveken szólnak.Ha kígyókat vesznek fel kezükkel, és ha halálos mérget isznak, nem árt meg nekik. Betegekre teszik rá a kezüket, és azok meggyógyulnak.”
János 7,38
Aki hisz énbennem, ahogy az Írás mondta, annak belsejéből élő víz folyamai ömlenek!" 
Ézsaiás 58:11  És vezérel téged az Úr szüntelen, megelégíti lelkedet nagy szárazságban is, és csontjaidat megerősíti, és olyan leszel, mint a megöntözött kert, és mint vízforrás, amelynek vize el nem fogy.
Vagyis nem állóvíz.  A folyó soha nem állóvíz. Ott történések vannak. Persze van olyan időszak, amikor inkább egy erecskéhez hasonlít inkább, de ha esőt kap, akkor megdagad és akár a medréből is kilép.

http://janos738.blogspot.com/2011/01/az-elso.html 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...