Keresés ebben a blogban

2021. április 22., csütörtök

Városi legenda

Nem tudom, hogy honnan vettem, hogy próbáltak megmenteni plusz életeket.

Mármint Noé és Isten. Pedig már többször olvastam a történetet ezzel kapcsolatban.

De nem. A bárkára szóló meghívó csak Noé családjának szólt.

Érdekes, ahogy keverednek a filmek / könyvek / legendák a tényekkel.

Tehát a valóságban: 

Akkor ezt mondta az Úr : Ne maradjon lelkem örökké az emberben, hiszen ő csak test. Legyen az életkora százhúsz esztendő. Amikor látta az Úr, hogy az emberi gonoszság mennyire elhatalmasodott a földön, és hogy az ember szívének minden szándéka és gondolata szüntelenül csak gonosz, megbánta az Úr , hogy embert alkotott a földön, és megszomorodott szívében. Azért ezt mondta az Úr : Eltörlöm a föld színéről az embert, akit teremtettem; az emberrel együtt az állatokat, a csúszómászókat és az égi madarakat is, mert megbántam, hogy alkottam őket. De Nóé kegyelmet talált az Úr előtt.

1Mózes 6:3‭, ‬5‭-‬8 HUNB

Ezt mondta Isten Nóénak: Elhatároztam, hogy minden élőnek véget vetek, mert erőszakossággal telt meg miattuk a föld. Ezért elpusztítom őket a földdel együtt.

1Mózes 6:13 HUNB

Akkor ezt mondta az Úr Nóénak: Menj be egész házad népével a bárkába, mert csak téged látlak igaznak ebben a nemzedékben. Mert hét nap múlva negyven nap és negyven éjjel tartó esőt bocsátok a földre, és eltörlök a föld színéről minden élőt, amelyet alkottam.

1Mózes 7:1‭, ‬4 HUNB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...