Keresés ebben a blogban

2021. április 28., szerda

Miatyánk

Mindig is úgy gondoltam, hogy a Miatyánk pontról pontra való átgondolása révén rá tudunk jönni, ha valamit benéztünk. 

Mármint azóta gondolom így, mióta hiszek Isten létezésében és abban, hogy amit a Biblia ír, arra szüksége van a halandónak, hogy ne legyen halandó. 


Inkább így imádkozzatok: »Apánk, aki a Mennyben vagy, imádkozunk, hogy nevedet mindenki tisztelje. Királyi uralmad jöjjön el, és akaratod teljesüljön itt a Földön is, ahogy a Mennyben teljesül. Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma! Bocsásd meg bűneinket, ahogyan mi is megbocsátottunk azoknak, akik valami rosszat tettek nekünk! Ne engedd, hogy próbára tegyenek bennünket, és szabadíts meg minket a gonosztól!«
Máté evangéliuma 6:9‭-‬13 EFO

A kenyér mizéria pedig nem azért van, mert éhes vagyok, hanem mert találtam egy jó receptet. Plusz pont ideértem egy tanulmányban a Máté 6-hoz.
Megfigyeltem amúgy, hogy szinte az egész rész arról szól, hogy valami módon embereknek akarni tetszeni GÁZ. Valahogy ilyenkor az értékrendünk felborul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...