Keresés ebben a blogban

2020. szeptember 6., vasárnap

Új nap, új aggodalom


Mondja valahol az ige, hogy minden napnak elég a maga baja.
Valóban, mára tudok újat produkálni a "mi lesz, ha" típusú kérdésekből.
Hallgattam egy igehirdetést, az is elindított pár kérdést bennem, gondoltam imádkozom. Mondtam is az Úrnak: 
Istenem, meg van írva: 
Fil 4:6 Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgésetekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az Isten előtt...
Hálaadás. Nos, ez arra mutat, hogy egy kicsit törjem a fejem. Ne csak úgy menjek, és próbáljak megnyugodni, hanem keressek pár okot, amiért hálás lehetek.
Hirtelen alig jut eszembe valami. Durva.

Más:
A görög kifejezés
előfordulási helyei

Valahogy elém került a Jakab levele 1, 21
Jak 1:21 Elvetvén azért minden undokságot és a gonoszságnak sokaságát, szelídséggel fogadjátok a beoltott igét, amely megtarthatja a ti lelkeiteket.
Elvétve. Mit is jelent, mert, hogy a magot is elvetjük, ez nem az a kifejezés lesz. Lássuk:
ἀποτίθημι (apotithémi)
1) letesz, lerak, elhelyez
2) levet
3) őrizetbe vesz; fogságba, börtönbe vet
4) abbahagy, felhagy vmivel, félretesz, lemond vmiről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...