Keresés ebben a blogban

2020. szeptember 6., vasárnap

Töltött padlizsán

Míg eszemben van, mert ilyen fincsit rég ettem. Pedig improvizáltam.
3 nagy padlizsán
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
Chilis sajt felkockázva
1 kisebb főtt krumpli
A tetejére füstölt sajt.
Kikanalaztam a félbevágott padlizsánok belsejét, majd betoltam a sütőbe őket.
A hagymát felaprítottam, megpirítottam olajon, a zúzott fokhagymát kicsit később tettem hozzá, összevágtam és rádobtam a sajtot, a padlizsán békét, meg a főtt burgonyát, összerottyantottam.

Ízesítjük gulyás krémmel, borssal, sóval, paprikás-hagymás fűszerek..
Fólia alatt sütöttem kb fél órát, majd füstölt sajttal beteszem és még kb 5 percre visszatoltam a sütőbe.
A nap fénypontja volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...