Keresés ebben a blogban

2017. december 5., kedd

JézusKA?


 Minap egy üzletben kb. 30X botlottam egy anyukába az öt éves forma kislányával, és végig ugyanaz a beszélgetés zajlott köztük, hogy mit kérjen "A" Jézuskától.
Már a gyerek.
Távol álljon tőlem, hogy én legyek a megmondó ember, de szeretettel és tisztelettel kérek mindenkit, hogy engedjen meg pár szót a témában!
Jézus nem Jézuska. Ő Isten fia, Aki emberi testben jött el hozzánk, teljesen bűn nélkül élt itt a Földön, meghalt a bűneink miatt, és még hosszan sorolhatnám, szóval érdemes elhagyni a neve után álló kicsinyítő képzőt és megnézni mi mindent ír Róla a Biblia.
Én sem tudtam ezt mindig, tehát véletlen sem felróni szeretném ezeket, vagy bűntudatot kelteni. Egyszerűen tanítani szeretnék erről azoknak, akik nem tudják!
És még néhány gondolat: A mohamedánok számára Allah nem Allahka. Ők a saját istenüket nem zárták be egy jászolba kisded formában, nem is beszélve a többi vallásról / istenségről..
Mi se kicsinyítsük le Jézust! A képen levő idézet szerint Ő a Fej. Mi történne, ha egy baba irányítana? Ő felnőtt és uralkodik, nem maradt kisded. Erősebb és hatalmasabb mindenkinél.
Kezdetnek a képen álló Efézusi levélből idéznék a linken. Katt ide, hogy többet olvashass!
Aztán itt egy ószövetségi szakasz az Ő neveiről az Ézsaiás 9, 6-7-ből:

Így hívják: „Csodálatos, Tanácsadó, Erős Isten, Öröklét Forrása,
Békesség Fejedelme.” Békéje és uralkodása egyre jobban kiterjed,
véget nem ér soha! Királyként ül Dávid trónján, melynek igazság az alapja.
Igazságosság által uralkodik attól kezdve örökké.

A teljesség igénye nélkül írtam, nyugodtan fűzze hozzá ki-ki a saját meggyőződését, vigyázva, hogy klappoljon az Örökkévaló Isten kijelentéseivel!

Ja, és innen üzenem még az ellenségemnek, - értem ez alatt Sátánt, - hogy:
Ne örülj ellenségem! Elestem ugyan, de felkelek és, ha a sötétségben ülnék is, az Úr az én világosságom! (Mik7,8)
Mer' hogy elestem, de tényleg. :P
De már fel tudom emelni a kezem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...