Keresés ebben a blogban

2017. december 28., csütörtök

51. Zsoltár

...és én is erre vágyom!
 Milyen érdekes!
Dávid szájából ez a mondat (a képen) akkor hangzott el, mikor már túl volt egy csábításon, és az ehhez kapcsolódó gyilkosságon.
Minap nekem szegezte anyukám a kérdést, - meglehetősen kihívóan ráadásul,  - hogy mi van azokkal a bűnökkel, amit ifjúkoromban követtem el?
Azok el vannak törölve, válaszoltam és volt még valaki (Dicsőség az Úrnak!), aki szintén megtért, újjászületett tagja a családunknak.
És teljesen egyszerre tudtuk ezt mondani.
Ennél egybehangzóan szebb üzenetet nem is hozhatna a karácsony.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...