Keresés ebben a blogban

2017. december 9., szombat

Egységcsomag

 Nemrég egy kedves lány megkérdezte tőlem, hogy mi a bűn?
Amit Isten bűnnek mond, az a bűn. - feleltem én.
...szabadságunkban súlyosan korlátozva vagyunk ezen keretek miatt. - felelte rá a barátom.
Értem én, hogy nehéz elfogadni, de ha már kérdezte...?
Ma reggel kicsit továbbgondoltam ezt a beszélgetést Chambers miatt.
Rájöttem, hogy olyan ajándékot kaptunk a keretekkel, ami kimondhatatlan, mert, ha egyetértek abban, amit Isten a bűnnel kapcsolatban mond, azzal is egyet érthetek, amit a szabadságommal kapcsolatosan mond nekem. Nem kell elhinnem, amiket rám akarnak tukmálni, hogy ilyen-, vagy olyan vagyok , illetve, hogy ilyennek-, vagy olyannak kellene lennem.
Nem kell belefutnom egy csomó dologba, ami miatt szörnyen érzik magukat az emberek. Nem kell a féltékenység, harag, önzés, veszekedés, széthúzás, szeretetlenség, stb. csapdájában vergődnöm.
Így lehetek én teljesen új ember.
Halleluja
Ez is érdekelhet: Homologeó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...