Keresés ebben a blogban

2017. április 27., csütörtök

Szelíd vagy?

Alul a képen látható a sok-sok olajbogyó termés. Ez
valószínűleg annak köszönhető,
hogy az olajfa egészen jól táplált. :)
Első gondolatom az volt, hogy Szelíd-e vagy? címmel ajándékozom meg a bejegyzést, de aztán maradtam a nyelvtanilag helyes változatnál.
✋☺👌
Mikor reggel nekikezdtem eme szép napnak, az aggodalmaimat félreteendő imádkoztam, mégpedig a következőt:
Semmi miatt ne aggódjatok, hanem a kéréseiteket hálás szívvel mondjátok el Isten előtt, és az Ő békéje, ami minden logikát nélkülöz, meg fogja őrizni a szíveteket és a gondolataitokat Jézusban.
Így a saját szavaimmal kb., de aztán megnéztem, hogy van ez pontosan, hivatalosan.
Ez a gyermek itt a képen nekem szelídnek tűnik és boldognak is.
Meg még kedvesnek is.
Lásd a képen!

Láttam, hogy ezt megelőzi az örömre, meg a szelídségre való figyelemfelhívás.
Örülök?
Szelíd vagyok?
Jó kérdések...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...