Keresés ebben a blogban

2012. október 3., szerda

Spangol - Magamat sem értem

Sokat szoktam azon tűnődni, mennyi ajándéka van Istennek az emberekben mostanában. Pál apostol azt mondja, hogy örülni kell mindnek, ha felfedezzük, de a legjobb a prófétai ajándék, mer' az isteni akaratot közvetít, ezért nagyon is hasznára van az eklézsiának. (1Kor. 14,3) A nyelveken szólás is hasznos arra, hogy Istennel furcsa módon kommunikáljon valaki, de a többieknek elég idegesítő hallani, mivelhogy nem értik. (Nem én mondom, hanem Pál. Hacsak a magyarázata nem jön meg a fenti csatornán, de akkor már inkább prófécia.)
A címben szereplő 16 karikás film egyik a kedvenceim közül. Ebben a Mexikóból emigrált Flor (Paz Vega) házvezetőnőnek szegődik Claskyékhoz, de egy mukkot sem tud angolul, a Clasky család pedig a spanyollal áll hadilábon. Ezért aztán nem is értik egymást.
Ezt a nyelveken szólás hasznáról mondtam. Nyilván mindkettő nyelv jó volt valamire, de két adott személy nem értette meg egymást általa.
Egy hónappal ezelőtt imádkoztam a kis listám alapján, és egyáltalán nem értettem meg, amit mondok, de tudtam, hogy Istennel kommunikálok. Három érthető szót kaptam viszont, amikor valakiért imádkoztam: ,,Fogansz és szülsz!"
Mi tagadás, eléggé meglepett és ráadásul kérdéseket vetett fel: Ki fog szülni? Ő, vagy én?
Mindenesetre felírtam a listámban a dátumot és várok.
Ha igaz, teljesült amire vágytam, mégpedig a prófétálás ajándéka bennem.
Jer 28:6  Mondá pedig Jeremiás próféta: Úgy legyen, úgy cselekedjék az Úr: teljesítse az Úr a te beszédeidet, amelyekkel prófétálád, hogy az Úr házának edényei és a foglyok is mind visszahozatnak Babilonból e helyre,
Lásd még: Minőségi idő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...