Keresés ebben a blogban

2012. október 23., kedd

Gyógyír


 Gyógyír volt sebesült lelkemnek ma reggel Todd Burpo története. Hogy mikor és hol sérült meg, ez egy újabb bejegyzés témája lesz talán valamikor a közeljövőben...
Régen megkaptam a könyvet, de úgy érzem most jött el az idő, hogy elolvassam.
Egy kisfiúról szól, aki a mennyországban járt.
Éreztem a történeten, hogy ez nem az a kategória, amit hinnem KELL, de igazán jólesik.
Nem, ez valóban nem a Szentírás, de csipetnyi visszajelzés Jézus valóságosságáról, megérinthetőségéről.
Pont úgy jártam vele, mint a Viskóval, aminek a hangulata és légköre magával ragadott első perctől fogva.
Nem fogok kardoskodni mellette, hogy elhiszed, vagy sem, a lényeg, hogy én elhiszem és nekem jelen esetben NEKEM életet adott. 
Zsid 11,1 Hinni pedig azt jelenti, hogy bizonyosak vagyunk abban, amit remélünk. Aki hisz valamiben, az meg van győződve arról, hogy az a dolog valóságosan létezik, annak ellenére, hogy nem látja.
Zsid 11:6 Hit nélkül pedig lehetetlen Istennek tetszeni; mert aki Isten elé járul, hinnie kell, hogy ő létezik és megjutalmazza azokat, akik őt keresik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...