Keresés ebben a blogban

2011. október 4., kedd

Hosanna



"Hosanna"

I see the king of glory
Coming on the clouds with fire
The whole earth shakes
The whole earth shakes

I see his love and mercy
Washing over all our sin
The people sing
The people sing

Hosanna
Hosanna
Hosanna in the highest

I see a generation
Rising up to take their place
With selfless faith
With selfless faith

I see a near revival
Stirring as we pray and seek
We're on our knees
We're on our knees

Heal my heart and make it clean
Open up my eyes to the things unseen
Show me how to love like you have loved me




Break my heart from what breaks yours
Everything I am for your kingdoms cause
As I go from nothing to
Eternity



Hosanna in the highest



Hosanna/Szabadíts meg hát

Látom a dicsőség királyát
(amint) Eljön a tüzes felhőkön
Az egész föld remeg
Az egész föld remeg

Látom ahogy szeretete és könyörülete/irgalma
Lemossa összes bűnünket
A nép énekel
A nép énekel

Hosanna
Hosanna
Hosanna a magasságban

Látok egy nemzedéket felnőni
azért, hogy elfoglalják helyüket
Önzetlen hittel
Önzetlen hittel

Látom egy közgő ébredés kavargását , amint imádkozunk és keressük Istent
Térden állunk
Térden állunk

Gyógyítsd a szívemet és tisztítsd meg
Nyisd fel szemeimet a láthatatlan dolgokra
Mutasd meg hogyan szeressek úgy, ahogyan te szerettél engem
 
Törd össze szívem mindazzal, amitől a Tiéd is összetörik.
Minden ami vagyok odaadom a Te királyságod céljaiért
Ahogy a semmiből az
Örökkévalóságba érek

Hosanna a magasságban







Fényed - Szerző:Brian Doerksen

Mit árt ember nekem, hisz te vagy Istenem
Miért rettegnék, hisz a nap és hold tiéd?
Miért csüggedjek, hisz nagyságod ismerem
Miért adnám fel, hisz csak jókat tervezel?
E világban sok baj vár ránk,
de mindezt legyőzted Te már!

Fényed, minden csillagot túlragyog,
Szíved, tisztább mint a fehér hó,
Fényed, lelkem betölti erővel,
Hogy Veled járjak
(hogy Veled járjak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...