Keresés ebben a blogban

2011. október 17., hétfő

Lakótárs

 Vannak napok, mikor úgy érzem nálam rosszabb ember még nem született. Rájövök mennyi mindent elrontok, bénázok, rosszul csinálok. Nincs kegyelem magamtól - magamnak.
 Ilyenkor megnyugtat a tudat, hogy bár nincs bennem semmi jó - magamtól, de van egy kis szeglet a szívemben, amit olyan Valaki lakik, Aki tiszta. Nincs benne semmi gonoszság. 
 Gondolná valaki, hogy lehetséges ugyanazon a helyen lakni, ahol Isten? És ehhez nem is én költöztem oda, ahol Ő volt, hanem Ő - hozzám. Egészen kicsi helyet szorítottam Neki a szívemben, talán ezért érzem azt, hogy gonosz vagyok. És mert még mindig:
  • manipulációk vannak bennem
  • rossz dolgokat teszek
  • mindenféle bűnt követek el
  • rosszul gondolkodom egy csomó dologról
  • könnyen kijövök a sodromból
  • magamtól akarok jó lenni
  • sokat ítélkezem
  • szeretetlenség, megtorlási vágy van bennem
  • ...
Ezt a sok gonoszságot mind elkövetik az emberek. Láthatják,ha mélyen magukba néznek. Nem új keletű dolog ez, itt olvashatjuk el hogy volt régen: Ézsaiás könyve 59. rész
Akkor mégis hogyan lehetséges ez, hogy valaki, aki olyan tiszta, mint Ő együtt akarjon lakni velem?
Nem tudom, nem érem fel ésszel, de örülök.
Itt olvashatjuk Pál vívódásait a bűnről: Római levél 7.
És itt a megnyugtatást: Róma 8.


1Jn 1,9
De ha elismerjük bűneinket, akkor megtapasztaljuk, hogy Isten hűseges és igazságos: megbocsátja bűneinket, és teljesen megtisztít minden gonoszságtól. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a Postot!
    URunk adjon Neked (..-és nekem is..)
    minél több,és nagyobb győzelmet!

    VálaszTörlés

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...