Keresés ebben a blogban

2021. január 15., péntek

Törékeny dolgok


 Az elmúlt hetekben eltört pár új használati tárgyam, amiknek a fontosságára csak akkor jöttem rá, mikor most újra ki kell fizetnem az árát. Részlegesen ugyan, de cseppet sem örülök.

Ennek apropóján rájöhettem, hogy a régi nem véletlen lett lecserélve. Nagyon időszerű volt ugyanis, mert kopott volt, sem esztétikailag, sem gyakorlati szempontból nem töltötte be a funkcióját.

Miért beszélek erről? Mert bizony mondom néktek, hogy az ember is képes megváltozni. Képes arra, hogy másképp gondolkodjon, másképp cselekedjen. Ha egyszer már rájöttem arra, hogy a régi dolgaimat le kell cserélni, mert egyszerűen nem működtek, az azért volt, mert nem működtek. 

Nem működik: 

  • A pletyka,
  • A szeretetlenség,
  • A harag,
  • A kétségbeesés,
  • Balog Döme
Működik:
  • Az ima,
  • A megtérés Istenhez, (a gondolkodásunk hozzá igazítása)
  • A szeretet. (Az én dolgom, ami az én dolgom. Köszi Zsozsó ❤️)
A Biblia azt írja arról, ha visszatérünk a régi dolgainkhoz, hogy a kutya megeszi, amit kihányt. Károliasan az eb visszatér az okádásához. 
Guszta és szemléletes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...