Keresés ebben a blogban

2019. október 4., péntek

Tanácstalan vagyok?

Érdekes az ellentét a tanácstalanság és a tanácsoltság között.
Szentszellemet gyakran említi így a
Biblia, hogy Tanácsos.
Hogyan lehetek akkor én tanácstalan, mikor a legbölcsebb, legtapasztaltabb, legszuperebb tanácsadó, Aki csak valaha élt a Föld nevű bolygón velem van, nálam időzik, bennem él?
Vesszőszál hajt ki Isai törzsökéről, hajtás sarjad gyökereiről. Az Úr lelke nyugszik rajta, a bölcsesség és értelem lelke, a tanács és erő lelke, az Úr ismeretének és félelmének lelke. Az Úr félelme lesz a gyönyörűsége. Nem a látszat után ítél, és nem hallomás után dönt, hanem igazságosan ítél a nincstelenek ügyében, és méltányosan dönt az ország szegényeinek dolgában. Megveri a földet szájának botjával, ajka leheletével megöli a bűnöst. Igazság lesz derekának öve, csípőjének öve pedig a hűség.
Ézsaiás 11:1‭-‬5 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...