Keresés ebben a blogban

2019. október 9., szerda

Nem látott dolgok

Miért olyan piszkosul nehéz mondjuk imádkozni, főleg kitartóan imádkozni? Pláne nekem, aki alapjában véve nem vagyok kitartó.
Nem olyan lélektelen imáról beszélek, mikor eldarálok betanult szövegeket, hanem olyanról, mikor beszélek Istennel, és ő is szól hozzám. Ahogy Mózesről mondja a Biblia, hogy beszélt vele színről színre, ahogy az ember a barátjával szokott.

Mondjuk igaz, hogy azért kb 16 év nem kevés. Az életem kb egy harmada...
Beszélni Valakivel, Aki ritkán mutatja meg a jelenlétét. Ritkán látható, inkább akként, ahogy a szél. Ezt nem én találtam ki, Jézus mondja Nikodémusnak:
A szél fúj, amerre akar. Hallod a hangját, de nem tudod, honnan jön, és merre tart. (János 3, 8 eleje)
Lefordítva: maga a szél nem látható, de a fákat is meghajlásra kényszerítheti.
Fura pók volt ez a Nikodémus, mondja is neki Jézus, hogy tanító létére nem valami nagy szakértő.
Visszatérve az imádsághoz, jól mondta Zsozsó, a múlt vasárnapi prédikációjában, hogy mennyi minden közbejön, mikor sürgősen le kellene borulnom.
Nekem most pl a blogolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...