Keresés ebben a blogban

2019. június 8., szombat

Szeretném ezt elmondani!

Olvastam egy filmajánlót a 777 Blogon, (köszi Szilvi!) és ebből megint csak kikerekedik egy bejegyzés.
Ezt a gondolatot emeli ki nagyon:
„Az ördögnek akkora hatalma van, amekkorát adunk neki.”
 Isten nem véletlen mond dolgokat. Lehetne azt gondolni, hogy áááh, majd azt én jobban tudom, de higgyetek nekem: NEM.
 Mond ilyet az Örökkévaló, hogy ne adj helyet az Ördögnek! 
Meg ilyet is, hogy:
Ezen már nagyon régen gondolkozom

Nézem egy pár barátom házasságát szétesésig sodródni
+ összevetem a saját lelkiállapotommal, szerintem értem, hogy "mit akar a költő mondani" .
Minap megsértett a férjem. Nem szépítem, betalált.
A harci helyzet az, hogy ennek a pszichológiája roppant egyszerű.

  • Megsértenek, 
  • Megsértődünk, 
  • Morfondírozunk, 
  • Haragszunk, 
  • Rosszat kívánunk, 
  • Helyet adunk az Ördögnek, 
  • Elharapódzik az egész szarság. 
Ehelyett Isten forgatókönyve egészen más. Ilyeneket lehet tenni, hogy ha megsértenek, (megdobnak kővel), 
  • legyünk kedvesek előzékenyek, (dobd vissza kenyérrel!)
  • Bocsássunk meg!
  • Adjuk neki Istennek az egészet!
  • Bízzuk rá, öntsük ki előtte a bánatunkat!
Kérdésem :
Te hogy állsz ezzel?
Meddig hagytad elmenni az Ördögöt?
Megtámadtad már a saját családod?
Javaslom, hogy gyorsan vedd végig Isten tanácsait, míg módod van rá!
Szard le, hogy igazad van-e, és tégy meg mindent, hogy rendeződjön a dolog!
A szeretet nem rója fel a gonoszt. 
A szeretet nem illeti gonosszal a felebarátját. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...