Keresés ebben a blogban

2019. január 23., szerda

NAV-osok és prostik

Össze sem beszéltem Bolykival.
Ez pedig az én múlt heti gondolataim összegzése. Valami, amin elmerengtem, és nem leszek ugyanaz, mint addig.
Jézus mondja: A NAV-osok és a prostik megelőznek bennünket...
Meg: Ha a ti igazságotok nem több a farizeusokénál, nem mentek be.... (Mt5, 20)
Míg Bolykit hallgattam, az ugrott be, hogy mennyire jól esik ebben a kontextusban a bűnösök közé tartozni, de mi van azzal, aki nekem ártott, az én véremet szívja, az én anyámat szidta? Aki engem csalt meg, aki engem vert át, engem húzott le, engem szivat? Tudok neki ingyen kegyelmet adni? Tudom-e potenciális tesóként üdvözölni a klubban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...