Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 30., vasárnap

Bulocska

Mindig azt hittem, hogy bulucska, de most megvilágosodtam, BULOCSKA. Állítom, HOGY rajtunk kívül senki nem hívja így a túróval töltött zsemlét. Gyerekkorom kedvence kis újítással került tányérra ma este.

  • Fél kg túró,
  • 8  szikkadt zsemle, 
  • 4-5-6 ek cukor
  • Vaníliás cukor, 
  • 2 tojgli
  • Pici só
  • Cirtomhéj, 
  • 1 vaníliás pudingpor
Nem akartam vacakolni, ezért belevágtam a töltelék hozzávalóit a turmixgépbe. 
A kiolajozott tepsibe beleteszem a megskalpolt, kibelezett, tejbe áztatott zsömiket, majd villámgyorsan megtöltöm őket és mehet a forró 200 fokos sütőbe. Ja, előtte a tetejére is teszek a maradék töltelékkel.
Kb 30 perc alatt megsütöm. 
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...